ליברמן: "אין כאן אחריות ביטחונית רק הישרדות פוליטית"

איתי גדסי 1 Comment on ליברמן: "אין כאן אחריות ביטחונית רק הישרדות פוליטית"

בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' התייחס שר הביטחון המתפטר אביגדור ליברמן לסערה הפוליטת: יש כאן הפקרות ביטחונית באמירות על המשך המערכה בעזה". ליברמן אף תקף את בנט ושקד: "הם נכנעו ללחצים ולבסוף נדבקו לכיסא"

ליברמן בפתח ישיבת סיעה היום צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון המתפטר אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) לסערה הפוליטית סביב אי התפטרותם של שרי הבית היהודי מהממשלה. לטענתו "הם נדבקים לכיסא". ליברמן תקף את בנט על השתלחותו לדבריו, של שר החינוך בלובשי המדים.

בפתח דבריו, התייחס ליברמן על התדריכים שכביכול יש המשך למערכה בעזה: "הדיבורים הבלתי פוסקים מכל גורם אפשרי בקואליציה על המערכה הקרבה ובאה, התדרוכים וההדלפות בנושא, זה לא ביטחון זאת הפקרות ביטחונית. גם הקיצוץ מאתמול בתקציב הביטחון- יותר מרבע מיליארד ש"ח- זו גם הפקרות ביטחונית".

ליברמן בהמשך דבריו תקף את בנט: "ההתקפה הברוטלית הנוספת של שר החינוך כנגד לובשי מדים היום, במקרה הזה נגד הפרקליט הצבאי הראשי, זו גם הפקרות ביטחונית".

עוד הוסיף ליברמן: "הקשבתי היום לשרים בנט ושקד, גם כאן אין שום קשר לא לאחריות, ולא לביטחון. זאת תופעה ידועה מזמן- אנשים נכנעו ללחצים ונדבקו לכיסאות".

לטענתו הוא הביא את ח"כ מהבית היהודי בצלאל סמטוריץ' כראייה: מי שרוצה לדעת את האמת שיקשיב לבצלאל סמוטריץ', רק אתמול בראיון לערוץ 7 אמר סמוטריץ': "צריך לומר את האמת, בנקודת הזמן הזו אנחנו לא רואים תועלת בקיומה של הממשלה הזו".

ליברמן המשיך להשתמש בסמוטריץ: "היום  אחרי מסיבת העיתונאים של בנט ושקד כתב אותו סמוטריץ': "עכשיו אפשר כבר לגלות את הסיבה האמתית- החלטנו לא להתפטר כדי שדינה זילבר לא תחזור להופיע בכנסת".

הישרדות נטו: "מה הקשר בין זה לבין ביטחון?! אני לא הבנתי. אבל הבנתי דבר אחר- הביטחון לא מעניין את הממשלה הזאת. אחריות היא מילה לא רלוונטית בהקשר של בנט ושקד. מדובר בהישרדות פוליטית נטו. מדובר בחוסר יכולת לוותר על הכיסא. זאת ממשלת ימין רק בדיבורים, ואנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעניין באמת למה ליברמן התפטר,
    אם זה כן מאחריות או הישרדות פוליטית…
    מי שמדבר..